سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خورشید طلائی
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

با تشکر از شمای بیننده

من وآقای  حامد احتشام راد امیدواریم  که شما از این وبلاگ خوشتان آید

 

                                          * لطفا نظر بدهید*

پایان

                                                                    *نظر بدهید*




موضوع مطلب :

          
یادداشت ثابت - چهارشنبه 91 بهمن 5 :: 1:9 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 3
  • بازدید دیروز: 19
  • کل بازدیدها: 28180
امکانات جانبی


اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان