سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خورشید طلائی
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

خورشید طلائی در آسمان صاف می درخشید و اتومبیل من در زیر آن ، آنچنان داغ و سوزان شده بود که توانائی گرفتن فرمان را نداشتم ، به همین خاطر در صدد خرید چادری برای جلوگیری از گرم شدن آن بر آمدم ولی در پی سه دوره متوالی چادر اتومبیل من به سرقت رفته و مرا به فکر انداخت تا برای جلوگیری از سرقت چادر اتومبیلم دستگاهی را اختراع کنم ، در ادامه با مراحل طراحی و ساخت این دستگاه بیشتر آشنا خواهید شد. هر چند که این اختراع بیشتر از همه برای خودم کاربرد داشت اما بعد از به ثبت رساندن آن در اداره ثبت اختراعات و مالکیت های صنعتی ایران نسخه الگوریتم این اختراع به طرز ناباورانه ای به سرقت رفت و از آنجایی که در ایران قانون حق ثبت و کپی رایت نادیده گرفته میشود ، چندی پیش این فکر نو و فناوری جدید در یکی از بیمارستان های کشور انگلستان برای جلوگیری از دزدیدن نوزادان بکار گرفته شد ، به طوری که سنسوری به قنداق نوزاد و تخت بیمارستان متصل میشود که با جدا شدن آن ، آژیر خطر بصدا در می آید و اینچنان مظلومانه و بی سر و صدا حق مسلم مرا لگد مال کردند.

امید وارم از این مطلب خوشتان امده باشد این مطلب برای مقدمه وبلاگ است      واگر شما نظر بدهید    مطالب قشنگ تری با اقای محمد برزوئی   می گذاریم

 از گروه  خورشید طلائی    این مطالب تقدیم شما شده است.        بازم می گویم که نظر فراموش نشه این را می گویم  که با نظرات شما وبلاگ بهتر از این شود




موضوع مطلب :

          
یادداشت ثابت - جمعه 91 دی 23 :: 8:4 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 5
  • بازدید دیروز: 19
  • کل بازدیدها: 28182
امکانات جانبی


اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان